FML OSV.

Hejsan! Första gången jag gör ett inlägg själv faktiskt.
Idag den 2 Augusti 2011 har varit den sämsta dagen på hela jävla sommarlovet, kanske till och med på hela året vem vet. Ska dela med mig av en sak, jag och Dennis satt på bussen så hoppade det på fucking fula kontrollanter typ enda gången jag inte åkte med min kort som jag fått.. Kul, blev det 1200 kr i böter eller? Japp. Är man pank? Självklart. Måste man betala det själv? JAAAAA. Är as arg, sen får jag reda på mer grejer så fml osv osv osv osv!!!! Jävla dag alltså, kan gå o hänga sig ska ligga och se på film hela dagen nu och bara skita i allt. Orkar inte nu seriöst- as arg.


FUCK KONTROLLANTER DRA ÅT HELVETE NI HAR FÖRSTÖRT MIN JÄVLA DAG OM INTE VECKA

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Just nu säljer jag ut alla smycken från mitt lager. Intresserad?

Besök min blogg för att ta del av de låga priserna! :)

2011-08-05 @ 19:14:00
URL: http://jlm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0